Uppdatera dina medlemsuppgifter
Kom i håg att skicka in ditt svar om medlemsuppgifter senast den 31 december.
Fastighets behöver uppdatera medlemsregistret och har skickat ut en blankett till medlemmarna.
De uppgifter som önskas är:
1. Arbetsgivare, företagets namn och organisationsnummer samt medlemmens bruttolön före skatt.
2. Avgiftsnedsättning, medlem har rätt till nedsatt fackavgift vid ersättning från a-kassa, försäkringskassan eller vid studiebidrag (ej lån) från CSN. Då krävs även ett intyg som skickas till regionkontoret.
3. Kontaktuppgifter, namn, personnummer, adress, postnummer och ort samt e-postadress och telefon eller mobilnummer.
Enklast gör du detta genom att logga in och fylla i formuläret in här via
Mina sidor
Den som har kvar pappersblanketten kan fylla i den eller skriva ut den här.
Posta den portofritt genom att skriva den här adressen:
Fastighetsanställdas Förbund
SVARSPOST 20272548
110 01 Stockholm
Senast den 31 december 2016 vill Fastighets ha ditt svar.
Tack för hjälpen!
Frågor om uppdatering av medlemsuppgifter:
Ring 08 – 696 11 50